PROJEKT

digitalna prihodnost

PROJEKT

digitalna prihodnost

Umetna inteligenca in tehnologija

PROJEKT

digitalna prihodnost

Umetna inteligenca in tehnologija

tečajniki ustvarijo svojo različico legendarne igre Pac-Man in se pri tem spoznajo z osnovnimi načeli programiranja, logike in umetne inteligence.

TEČAJNIKI ustvarijo svojo različico legendarne igre Pac-Man in se pri tem spoznajo z osnovnimi načeli programiranja, logike in umetne inteligence.

Digitalna pismenost

Digitalna pismenost

Raziskovanje tehnologije

Ustvarjalno razmišljanje

Ustvarjalno razmišljanje

Raziskovanje tehnologije

Učijo se, kako računalnik “razmišlja” - kako sovražniki sledijo igralcu, kako nastanejo interaktivna pravila in kako tehnologija oblikuje naš vsakdan.

-Raph Koster

“Igre so edina sila v znanem vesolju, zaradi katere se ljudje prostovoljno učijo težkih stvari.”

“Igre so edina sila v znanem vesolju, zaradi katere se ljudje prostovoljno učijo težkih stvari.”

“Igre so edina sila v znanem vesolju, zaradi katere se ljudje prostovoljno učijo težkih stvari.”

KAKO POTEKA



  • Na vaši lokaciji

  • V skupinah do 15

  • Z izkušenim mentorjem

KAKO POTEKA


  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

KAKO POTEKA


  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

TEMA


Raziskovanje sodobnega sveta tehnologije, algoritmov in umetne inteligence skozi ustvarjalnost in igro.

TEMA


Raziskovanje sodobnega sveta tehnologije, algoritmov in umetne inteligence skozi ustvarjalnost in igro.

TEMA


Raziskovanje sodobnega sveta tehnologije, algoritmov in umetne inteligence skozi ustvarjalnost in igro.

PRIMER IGRE



Igralec kot digitalni raziskovalec beži pred umetno inteligenco, ki se uči iz njegovih gibov.

PRIMER IGRE



Igralec kot digitalni raziskovalec beži pred umetno inteligenco, ki se uči iz njegovih gibov.

PRIMER IGRE



Igralec kot digitalni raziskovalec beži pred umetno inteligenco, ki se uči iz njegovih gibov.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja

z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov,

    logiki in odločanju.

Pri Reload Akademiji nudimo celoletne tečaje razvoja videoiger, ki so zasnovani posebej za mlade (12–29 let), ki jih zanima programiranje, videoigre, tehnologija in digitalna ustvarjalnost.

V tečaju se naučijo programskega jezika C# in uporabo okolja Unity, najbolj razširjene platforme za razvoj iger. Gradijo algoritmično razmišljanje, se spoznavajo s tem kako nastajajo interaktivna pravila in raziskujejo osnove umetne inteligence v igrah.

Tečajniki naredijo svojo igro od ideje do končnega digitalnega produkta v skupini ter ob tem krepijo komunikacijske, podjetniške in sodelovalne veščine, ki so koristne tudi izven sveta iger.