PROJEKT

podnebne pravljice

PROJEKT

podnebne pravljice

Trajnost in prihodnost planeta

PROJEKT

podnebne pravljice

Trajnost in prihodnost planeta

tečajniki ustvarijo igro, kjer

s svojo zgodbo rešujejo okoljske izzive – od ohranjanja narave do soočanja

s podnebnimi spremembami.

tečajniki ustvarijo igro, kjer

s svojo zgodbo rešujejo okoljske izzive – od ohranjanja narave do soočanja

s podnebnimi spremembami.

Kreativnost

Kreativnost

Odgovornost

Odgovornost

Skrb za planet

Skrb za planet

Učijo se, kako računalnik “razmišlja” - kako sovražniki sledijo igralcu, kako nastanejo interaktivna pravila in kako tehnologija oblikuje naš vsakdan.

-John Romero

“Morda mislite, da programerji niso umetniki, vendar je programiranje izjemno ustvarjalen poklic. Gre za ustvarjalnost, ki temelji na logiki.”

“Morda mislite, da programerji niso umetniki, vendar je programiranje izjemno ustvarjalen poklic. Gre za ustvarjalnost, ki temelji na logiki.”

“Morda mislite, da programerji niso umetniki, vendar je programiranje izjemno ustvarjalen poklic. Gre za ustvarjalnost, ki temelji na logiki.”

KAKO POTEKA



  • Na vaši lokaciji

  • V skupinah do 15

  • Z izkušenim mentorjem

KAKO POTEKA



  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

KAKO POTEKA


  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

TEMA




Trajnostni razvoj in ekologija skozi domišljijo in pripoved.

TEMA




Slovanska mitologija, ljudske pripovedi in skrivnostni svet starih običajev in bitij.

TEMA




Trajnostni razvoj in ekologija skozi domišljijo in pripoved.

PRIMER IGRE



Tečajniki sestavijo interaktivno pravljico, skozi katero izrazijo svojo skrb do okolja.

PRIMER IGRE





Igralec kot mladi kurent pomaga pregnati zimo.

PRIMER IGRE



Tečajniki sestavijo interaktivno pravljico, skozi katero izrazijo svojo skrb do okolja.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja

z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov,

    logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Pri Reload Akademiji nudimo celoletne tečaje razvoja videoiger, ki so zasnovani posebej za mlade (12–29 let), ki jih zanima programiranje, videoigre, tehnologija in digitalna ustvarjalnost.

V tečaju se naučijo programskega jezika C# in uporabo okolja Unity, najbolj razširjene platforme za razvoj iger. Gradijo algoritmično razmišljanje, se spoznavajo s tem kako nastajajo interaktivna pravila in raziskujejo osnove umetne inteligence v igrah.

Tečajniki naredijo svojo igro od ideje do končnega digitalnega produkta v skupini ter ob tem krepijo komunikacijske, podjetniške in sodelovalne veščine, ki so koristne tudi izven sveta iger.