Te zanima več?

Tukaj imaš vse kar potrebuješ. Preberi in se prijavi tudi ti!

O PROGRAMU

Opis programa

Udeleženci se na praktičnih delavnicah naučijo osnov (in kasneje naprednega) programiranja in razvoja iger v okolju Unity, ki je najbolj razširjena razvojna platforma za izdelavo iger, saj jo uprablja velika večina gaming podjetij (preostala pa uporabljajo Unreal Engine ali svojo razvojno platformo).

Intenziven program je zasnovan tako, da se mladi skozi projektno delo in delo v skupinah naučijo izdelovati virtualne igre različnih žanrov. Pri tem uporabljajo C#, razvijajo algoritmično razmišljanje, ustvarjajo osnovne vizualne elemente, krepijo komunikacijske in podjetnostne veščine ter se naučijo sodelovalnega projektnega dela.

Poudarek je na tehničnem delu ustvarjalnega procesa, in sicer od zasnovane ideje do končnega digitalnega produkta. Glavni cilj je, da mladi spoznajo, kako lahko s tehnologijo izrazijo družbeno ali okoljsko sporočilo, hkrati pa izboljšajo komunikacijske in podjetnostne veščine.

Program je zasnovan tako, da ima vsak udeleženec na koncu leta lep portfolio zanimivih iger, ki jih je izdelal sam ali v skupini.

Udeleženci se na praktičnih delavnicah naučijo osnov (in kasneje naprednega) programiranja in razvoja iger v okolju Unity, ki je najbolj razširjena razvojna platforma za izdelavo iger, saj jo uprablja velika večina gaming podjetij (preostala pa uporabljajo Unreal Engine ali svojo razvojno platformo).

Intenziven program je zasnovan tako, da se mladi skozi projektno delo in delo v skupinah naučijo izdelovati virtualne igre različnih žanrov. Pri tem uporabljajo C#, razvijajo algoritmično razmišljanje, ustvarjajo osnovne vizualne elemente, krepijo komunikacijske in podjetnostne veščine ter se naučijo sodelovalnega projektnega dela.

Poudarek je na tehničnem delu ustvarjalnega procesa, in sicer od zasnovane ideje do končnega digitalnega produkta. Glavni cilj je, da mladi spoznajo, kako lahko s tehnologijo izrazijo družbeno ali okoljsko sporočilo, hkrati pa izboljšajo komunikacijske in podjetnostne veščine.

Program je zasnovan tako, da ima vsak udeleženec na koncu leta lep portfolio zanimivih iger, ki jih je izdelal sam ali v skupini.

Udeleženci se na praktičnih delavnicah naučijo osnov (in kasneje naprednega) programiranja in razvoja iger v okolju Unity, ki je najbolj razširjena razvojna platforma za izdelavo iger, saj jo uprablja velika večina gaming podjetij (preostala pa uporabljajo Unreal Engine ali svojo razvojno platformo).

Intenziven program je zasnovan tako, da se mladi skozi projektno delo in delo v skupinah naučijo izdelovati virtualne igre različnih žanrov. Pri tem uporabljajo C#, razvijajo algoritmično razmišljanje, ustvarjajo osnovne vizualne elemente, krepijo komunikacijske in podjetnostne veščine ter se naučijo sodelovalnega projektnega dela.

Poudarek je na tehničnem delu ustvarjalnega procesa, in sicer od zasnovane ideje do končnega digitalnega produkta. Glavni cilj je, da mladi spoznajo, kako lahko s tehnologijo izrazijo družbeno ali okoljsko sporočilo, hkrati pa izboljšajo komunikacijske in podjetnostne veščine.

Program je zasnovan tako, da ima vsak udeleženec na koncu leta lep portfolio zanimivih iger, ki jih je izdelal sam ali v skupini.

Zakaj bi se mladi učili razvijanja iger v Unityju?

Mladi obožujejo računalniške igre in to navdušenje je smiselno izkoristiti in usmeriti v nekaj koristnega. Preko izdelave igre lahko mladi razumejo zapletene programerske koncepte, hkrati pa izražajo svojo ustvarjalnost. Namesto pasivinih igralcev iger postanejo aktivni ustvarjalci iger! Učenje programskega jezika C# in razvoj iger v okolju Unity mladim da navdušenje, ki ga lahko usmerijo v obetavno karierno pot. Gaming industrija je med največjimi in hitro rastočimi industrijami z ogromno kariernimi priložnostmi, dobrimi plačami in možnostjo napredovanja. Tudi če se ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri sprejemanju težkih odločitev in prinaša veščino, ki jo cenijo povsod.

Mladi obožujejo računalniške igre in to navdušenje je smiselno izkoristiti in usmeriti v nekaj koristnega. Preko izdelave igre lahko mladi razumejo zapletene programerske koncepte, hkrati pa izražajo svojo ustvarjalnost. Namesto pasivinih igralcev iger postanejo aktivni ustvarjalci iger! Učenje programskega jezika C# in razvoj iger v okolju Unity mladim da navdušenje, ki ga lahko usmerijo v obetavno karierno pot. Gaming industrija je med največjimi in hitro rastočimi industrijami z ogromno kariernimi priložnostmi, dobrimi plačami in možnostjo napredovanja. Tudi če se ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri sprejemanju težkih odločitev in prinaša veščino, ki jo cenijo povsod.

Mladi obožujejo računalniške igre in to navdušenje je smiselno izkoristiti in usmeriti v nekaj koristnega. Preko izdelave igre lahko mladi razumejo zapletene programerske koncepte, hkrati pa izražajo svojo ustvarjalnost. Namesto pasivinih igralcev iger postanejo aktivni ustvarjalci iger! Učenje programskega jezika C# in razvoj iger v okolju Unity mladim da navdušenje, ki ga lahko usmerijo v obetavno karierno pot. Gaming industrija je med največjimi in hitro rastočimi industrijami z ogromno kariernimi priložnostmi, dobrimi plačami in možnostjo napredovanja. Tudi če se ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri sprejemanju težkih odločitev in prinaša veščino, ki jo cenijo povsod.

Zakaj izbrati Reload akademijo?

Ker Reload akademija deluje v živo na gimnazijah in srednjih šolah, se dijaki lahko udeležijo tečajev kar takoj po pouku s svojimi sošolci oziroma prijatelji. Okolje je torej zelo domače, hkrati pa delo v majhnih skupinah (5–10 učencev) zagotavlja zares individualni pristop učenja.

Mentor ima dolgoletne izkušnje z razvojem virtualnih iger za eno izmed največjih podjetij na svetu, kar zagotvalja tečajnikom, da se učijo stvari, ki so aktualne in jim bodo pri zaposlitvi dejansko pomagale. Učimo se v okolju Unity, ki je najbolj uporabljena razvojna platforma in tako omogoča najboljše možnosti za zaposlitev. Pri Reloadu si prizadevamo, da so tečaji dostopni kar se da široki skupini mladih. Smo med najugodnejšimi celoletnimi tečaji razvijanja videoiger v Sloveniji in aktivno iščemo dodatne oblike financiranja in sodelovanj, da ceno še dodatno znižamo.

Ker Reload akademija deluje v živo na gimnazijah in srednjih šolah, se dijaki lahko udeležijo tečajev kar takoj po pouku s svojimi sošolci oziroma prijatelji. Okolje je torej zelo domače, hkrati pa delo v majhnih skupinah (5–10 učencev) zagotavlja zares individualni pristop učenja.

Mentor ima dolgoletne izkušnje z razvojem virtualnih iger za eno izmed največjih podjetij na svetu, kar zagotvalja tečajnikom, da se učijo stvari, ki so aktualne in jim bodo pri zaposlitvi dejansko pomagale. Učimo se v okolju Unity, ki je najbolj uporabljena razvojna platforma in tako omogoča najboljše možnosti za zaposlitev. Pri Reloadu si prizadevamo, da so tečaji dostopni kar se da široki skupini mladih. Smo med najugodnejšimi celoletnimi tečaji razvijanja videoiger v Sloveniji in aktivno iščemo dodatne oblike financiranja in sodelovanj, da ceno še dodatno znižamo.

Ker Reload akademija deluje v živo na gimnazijah in srednjih šolah, se dijaki lahko udeležijo tečajev kar takoj po pouku s svojimi sošolci oziroma prijatelji. Okolje je torej zelo domače, hkrati pa delo v majhnih skupinah (5–10 učencev) zagotavlja zares individualni pristop učenja.

Mentor ima dolgoletne izkušnje z razvojem virtualnih iger za eno izmed največjih podjetij na svetu, kar zagotvalja tečajnikom, da se učijo stvari, ki so aktualne in jim bodo pri zaposlitvi dejansko pomagale. Učimo se v okolju Unity, ki je najbolj uporabljena razvojna platforma in tako omogoča najboljše možnosti za zaposlitev. Pri Reloadu si prizadevamo, da so tečaji dostopni kar se da široki skupini mladih. Smo med najugodnejšimi celoletnimi tečaji razvijanja videoiger v Sloveniji in aktivno iščemo dodatne oblike financiranja in sodelovanj, da ceno še dodatno znižamo.

Namen in utemeljitev programa
Namen in utemeljitev programa

Program mladim ponuja priložnost, da iz pasivnih uporabnikov tehnologije postanejo aktivni ustvarjalci digitalnih vsebin. Na delavnicah tako razvijajo digitalne in ustvarjalne veščine skozi praktično izkušnjo celostne izdelave video igre. Poleg tehničnih veščin pa krepijo tudi veščine komuniciranja, literarne pismenosti in podjetnosti.


Program temelji na več opaženih potrebah:

(1) Mnogi mladi se želijo naučiti programiranja, a težko najdejo dostopen in motivacijsko zasnovan program, kjer bi znanje pridobili na zabaven in praktičen način.

(2) Po raziskavi DIGCOMP (Evropski okvir digitalnih kompetenc) mladi pogosto nimajo razvitih višjih digitalnih kompetenc, kot so načrtovanje, ustvarjanje vsebin in reševanje problemov s pomočjo tehnologije.

(3) Poročilo o razvoju 2025, ki ga je pripravil UMAR, prav tako opozarja, da je ustvarjalnost mladih v Sloveniji med najnižjimi v EU. To predstavlja izziv za dolgoročni razvoj, saj ustvarjalnost in inovativnost pomembno prispevata k gospodarski rasti in družbenemu napredku. V programu jih bomo prek igrifikacije (sestava vsebine igre, dialogi v igri itd.) podprli pri razvoju teh veščin.

(4) Nacionalna strategija »Vzgoja in izobraževanje 2030« poudarja pomen razvijanja podjetnosti, ustvarjalnosti in komunikacijskih veščin za aktivno državljanstvo in zaposljivost mladih. Proti koncu našega 3-letnega programa se zato dotaknemo tudi podjetniškega mišljenja (imamo igro, kaj pa zdaj?) in spoznamo vsaj en osnoven pripomoček (kot je Business Model Canvas). Prav tako pa v zadnjem letu oblikujemo močen CV in portfolio, ki bo udeležencem pomagal pri iskanju prve zaposlitve.


Udeleženci tekom programa skozi razvoj videoigre v okolju Unity:

  • razvijajo osnovne programerske veščine (C#),

  • gradijo logično mišljenje in algoritmično razumevanje,

  • razvijajo veščine komuniciranja, ustvarjalnost ter podjetnost in

  • sodelujejo v majhnih skupinah, kjer je pomemben tudi peer-to-peer prenos znanja.


Program mladim ponuja priložnost za boljšo poklicno orientacijo. Razvoj videoiger in programiranje sta hitro rastoči in privlačni področji z velikim potencialom. Na sproščen način mladi spoznajo, da lahko tehnično znanje uporabljajo kot orodje za izražanje svojih mnenj, ustvarjanje in celo za razvoj svoje prihodnje kariere.

Cilj vsakega sklopa programa
  1. Udeleženec do konca šolskega leta samostojno v skupini vrstnikov izdela vsaj eno interaktivno videoigro. Pri tem uporabi osnovno programiranje v jeziku C# in orodje Unity. V prvem letu programa je kompleksnost iger manjša in njihovo število večje, v drugem in tretjem pa ravno obratno.

  2. Vsak udeleženec sodeluje v skupinski nalogi ter s tem razvija socialne in komunikacijske veščine. To prispeva k izkušnji sodelovanja v projektno vodenem okolju.

  3. Vsaka skupina na koncu programa javno predstavi svojo videoigro pred ostalimi skupinami in mentorjem. To krepi samozavest in veščine nastopanja.

Ciljne skupine programa

Primarna ciljna skupina programa so mladi med 15. in 25. letom starosti, ki jih zanimajo tehnologija, videoigre, programiranje ali ustvarjalnost v digitalnem okolju. So pa več kot dobrodošli tudi starejši, saj je kompleksnost programa na visokem nivoju.

Program je zasnovan tako, da ne zahteva predhodnega znanja, kar ga naredi dostopnega tudi tistim, ki se s programiranjem šele srečujejo, hkrati pa kasneje (Create in Master) ponuja dovoljšno poglobitev v vsebine za tiste z več znanja.

Start učni cilji:
  1. Razumevanje Unity vmesnika in projektne strukture

  2. Navigacija in delo v 2D in 3D prostoru

  3. Osnove programskega jezika C#

  4. Dodajanje zvočnih učinkov in glasbe

  5. Manipulacija objektov s pomočjo skript

  6. Uporaba osnovne fizike

  7. Upravljanje preprostih animacij

  8. Organizacija kode z razredi in funkcijami

  9. Razvoj enostavne umetne inteligence (AI)

  10. Razvijanje prvih preprostih iger

  1. Razumevanje Unity vmesnika in

    projektne strukture

  2. Navigacija in delo v 2D in 3D prostoru

  3. Osnove programskega jezika C#

  4. Dodajanje zvočnih učinkov in glasbe

  5. Manipulacija objektov s pomočjo skript

  6. Uporaba osnovne fizike

  7. Upravljanje preprostih animacij

  8. Organizacija kode z razredi in funkcijami

  9. Razvoj enostavne umetne inteligence (AI)

  10. Razvijanje prvih preprostih iger

Create učni cilji:
  1. Delo z Unity API-ji

  2. Kompleksnejše Interakcije med različnimi skriptami

  3. Upravljanje več scen

  4. Shranjevanje persistenčnih podatkov

  5. Uporaba dedovanja in polimorfizma

  6. Osnove enotnega testiranja in iskanja napak

  7. Razumevanje dogodkov (UnityEvents, delegate)

  8. Razvoj kompleksnejše umetne inteligence (AI)

  9. Načrtovanje večjega projekta in delo v skupini

  10. Razvoj kompleksnejše igre

  1. Delo z Unity API-ji

  2. Kompleksnejše Interakcije med

    različnimi skriptami

  3. Upravljanje več scen

  4. Shranjevanje persistenčnih podatkov

  5. Uporaba dedovanja in polimorfizma

  6. Osnove enotnega testiranja in

    iskanja napak

  7. Razumevanje dogodkov (UnityEvents, delegate)

  8. Razvoj kompleksnejše umetne

    inteligence (AI)

  9. Načrtovanje večjega projekta in delo v skupini

  10. Razvoj kompleksnejše igre

Master učni cilji:
  1. Abstrakcija, enkapsulacija in vmesniki

  2. Optimizacija kode in izboljšanje zmogljivosti igre

  3. Upravljanje z GameManagerjem in stanji igre

  4. Shranjevanje podatkov v datoteke (JSON, XML)

  5. Uporaba animatorja za kompleksne animacije

  6. Osnove mrežnega igranja ali asinhronih procesov

  7. Priprava dokumentacije in predstavitev

  8. Samostojen razvoj zaključnega projekta

  9. Priprava CVja in portfolia

  10. Načrtovanje večjega projekta za naročnika

  1. Abstrakcija, enkapsulacija in vmesniki

  2. Optimizacija kode in izboljšanje zmogljivosti igre

  3. Upravljanje z GameManagerjem

    in stanji igre

  4. Shranjevanje podatkov v datoteke (JSON, XML)

  5. Uporaba animatorja za kompleksne animacije

  6. Osnove mrežnega igranja ali asinhronih procesov

  7. Priprava dokumentacije in predstavitev

  8. Samostojen razvoj zaključnega projekta

  9. Priprava CVja in portfolia

  10. Načrtovanje večjega projekta

    za naročnika

Kaj je to Reload Game jam?

Na koncu vsakega šolskega leta se organizira vseslovenski Game jam za vse tečajnike. Reload Game jam je tekmovanje, kjer ima vsaka skupina 72 ur časa da naredi virtualno igro. Vsako leto se določi tema in omejitve, ki jih morajo tekmovalci upoštevati. Na koncu vsake ekipa predstavi svojo igro, publika glasuje za najboljšo igro, ki dobi pokal za prvo mesto in super nagrade za vse člane.

Reference mentorja

Mentor je diplomiran profesor računalništva, tako da je oborožen z vsemi triki za učinkovito prenašanje znanja na dijake.

Ima več kot desetletje izkušenj na področju razvoja virtualnih iger, večino teh nabranih preko dela za eno izmed najuspešnejših mobilnih podjetij na svetu (in najuspešnejše slovensko podjetje) z več milijonsko bazo uporabnikov.

Raziskoval je aplikativnost umetne inteligence v videoigrah in svoja dognanja objavil kot znanstveni članek leta 2019 na temo umetne inteligence v svetovno priznani reviji Information, MDPI.


Za razvoj interaktivne aplikacije Kam je izginil poštni rog, ki je obogatila muzejsko pot v Muzeju pošte in telekomunikacij v Polhovem Gradcu je za svoje delo prejel Valvasorjevo priznanje za posebne dosežke.


Poleg tehničnih in pedagoških veščin je izkušnje javnega nastopanja pridobil tudi z delom na RTV Slovenija, kjer je animiral gledalce med snemanji ter z nastopanjem kot improvizator v Slovenskem Narodnem Impro Gledališču, kot eden izmed ustanovnih članov. S Slovenskim Narodnim Impro Gledališčem, ki deluje že skoraj 10 let, so večkrat osvojili naziv slovenskih prvakov Impro Lige.

Mentor je diplomiran profesor računalništva, tako da je oborožen z vsemi triki za učinkovito prenašanje znanja na dijake.

Ima več kot desetletje izkušenj na področju razvoja virtualnih iger, večino teh nabranih preko dela za eno izmed najuspešnejših mobilnih podjetij na svetu (in najuspešnejše slovensko podjetje) z več milijonsko bazo uporabnikov.

Raziskoval je aplikativnost umetne inteligence v videoigrah in svoja dognanja objavil kot znanstveni članek leta 2019 na temo umetne inteligence v svetovno priznani reviji Information, MDPI.


Za razvoj interaktivne aplikacije Kam je izginil poštni rog, ki je obogatila muzejsko pot v Muzeju pošte in telekomunikacij v Polhovem Gradcu je za svoje delo prejel Valvasorjevo priznanje za posebne dosežke.


Poleg tehničnih in pedagoških veščin je izkušnje javnega nastopanja pridobil tudi z delom na RTV Slovenija, kjer je animiral gledalce med snemanji ter z nastopanjem kot improvizator v Slovenskem Narodnem Impro Gledališču, kot eden izmed ustanovnih članov. S Slovenskim Narodnim Impro Gledališčem, ki deluje že skoraj 10 let, so večkrat osvojili naziv slovenskih prvakov Impro Lige.

Mentor je diplomiran profesor računalništva, tako da je oborožen z vsemi triki za učinkovito prenašanje znanja na dijake.

Ima več kot desetletje izkušenj na področju razvoja virtualnih iger, večino teh nabranih preko dela za eno izmed najuspešnejših mobilnih podjetij na svetu (in najuspešnejše slovensko podjetje) z več milijonsko bazo uporabnikov.

Raziskoval je aplikativnost umetne inteligence v videoigrah in svoja dognanja objavil kot znanstveni članek leta 2019 na temo umetne inteligence v svetovno priznani reviji Information, MDPI.


Za razvoj interaktivne aplikacije Kam je izginil poštni rog, ki je obogatila muzejsko pot v Muzeju pošte in telekomunikacij v Polhovem Gradcu je za svoje delo prejel Valvasorjevo priznanje za posebne dosežke.


Poleg tehničnih in pedagoških veščin je izkušnje javnega nastopanja pridobil tudi z delom na RTV Slovenija, kjer je animiral gledalce med snemanji ter z nastopanjem kot improvizator v Slovenskem Narodnem Impro Gledališču, kot eden izmed ustanovnih članov. S Slovenskim Narodnim Impro Gledališčem, ki deluje že skoraj 10 let, so večkrat osvojili naziv slovenskih prvakov Impro Lige.

Evalvacija programa z udeleženci

Evalvacija programa
z udeleženci

Zaključna evalvacija (zadnje srečanje)

Ob koncu programa udeleženci izpolnijo celovito pisno evalvacijo, ki vsebuje:

  • samooceno pridobljenega znanja in veščin,

  • oceno občutka pripadnosti skupini,

  • mnenje o uporabnost znanja za prihodnost ter

  • povratno informacijo o vsebini, mentorstvu in organizaciji.

Poleg pisne evalvacije bo neformalno spremljan tudi napredek udeležencev skozi projektne predstavitve, mentorjevo opazovanje in refleksijo udeležencev, ki bo izvedena tudi s pomočjo spremljanja doseganja lastnih SMART ciljev.

Partnerji za šolsko leto 2025/26

Mladi Zmaji,

Gimnazija Kranj,
Gimnazija Škofja Loka,
Gimnazija Poljane,

Gimnazija Ledina in
Šolski center Kranj.

Mladi Zmaji,

Gimnazija Kranj,
Gimnazija Škofja Loka,
Gimnazija Poljane,

Gimnazija Ledina in
Šolski center Kranj.

Mladi Zmaji,

Gimnazija Kranj,
Gimnazija Škofja Loka,
Gimnazija Poljane,

Gimnazija Ledina in
Šolski center Kranj.

Cover image

Ustvari svojo prvo
video igro.

Rad igraš videoigre? Super.
Še boljše kot igrati, pa je narediti svojo! Kalamar, ki peče pice? Zakaj pa ne.

Reload akademija ti v sproščenem vzdušju pokaže, kako videoigre nastajajo in ti pomaga sestaviti svojo.

Akademija razvijanja računalniških iger, ki traja 8 tednov in je razdeljena po različnih nivojih zahtevnosti.

RELOAD

Te zanima več?

Tukaj imaš vse kar potrebuješ. Preberi in se prijavi tudi ti!

Cover image

Ustvari svojo prvo
video igro.

Rad igraš videoigre? Super.
Še boljše kot igrati, pa je narediti svojo! Kalamar, ki peče pice? Zakaj pa ne.

Reload akademija ti v sproščenem vzdušju pokaže, kako videoigre nastajajo in ti pomaga sestaviti svojo.

Akademija razvijanja računalniških iger, ki traja 8 tednov in je razdeljena po različnih nivojih zahtevnosti.

RELOAD

Te zanima več?

Tukaj imaš vse kar potrebuješ. Preberi in se prijavi tudi ti!