PROJEKT

skozi preteklost

PROJEKT

skozi preteklost

Zgodovinske pustolovščine

PROJEKT

skozi preteklost

Zgodovinske pustolovščine

tečajniki raziskujejo izbrane zgodovinske dogodke, kraje ali osebnosti ter jih pretvorijo v interaktivno izkušnjo.

tečajniki raziskujejo izbrane zgodovinske dogodke, kraje ali osebnosti ter jih pretvorijo v interaktivno izkušnjo.

Raziskovanje

Raziskovanje

Izobraževalna vrednost

Izobraževalna vrednost

Razumevanje preteklosti

Razumevanje preteklosti

Učijo se, kako računalnik “razmišlja” - kako sovražniki sledijo igralcu, kako nastanejo interaktivna pravila in kako tehnologija oblikuje naš vsakdan.

-Hideo Kojima

“Ne igramo samo iger – gradimo svetove.”

“Ne igramo samo iger – gradimo svetove.”

“Ne igramo samo iger – gradimo svetove.”

KAKO POTEKA



  • Na vaši lokaciji

  • V skupinah do 15

  • Z izkušenim mentorjem

KAKO POTEKA


  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

KAKO POTEKA



  • V živo

  • V manjših skupinah

  • S spremstvom mentorja

TEMA



Zgodovina in kulturna dediščina skozi interaktivno igro.

TEMA



Zgodovina in kulturna dediščina skozi interaktivno igro.

TEMA




Slovanska mitologija, ljudske pripovedi in skrivnostni svet starih običajev in bitij.

PRIMER IGRE



Igralec se znajde v času Valvasorja ali med industrializacijo Slovenije in rešuje naloge povezane s preteklostjo.

PRIMER IGRE



Igralec se znajde v času Valvasorja ali med industrializacijo Slovenije in rešuje naloge povezane s preteklostjo.

PRIMER IGRE





Igralec kot mladi kurent pomaga pregnati zimo.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov, logiki in odločanju.

Zakaj se učiti

programiranja

z igrami?


Mladi obožujejo igre - navdušenje preusmerimo v nekaj koristnega.

  • Preko izdelave igre razumejo tudi zahtevne programerske koncepte.

  • Namesto pasivnih igralcev postanejo aktivni ustvarjalci iger.

  • Učenje programskega jezika C# in razvoj v Unity-ju odpira vrata v eno najhitreje rastočih industrij na svetu.

  • Tudi če se kasneje ne odločijo za programersko pot, jim programerski način razmišljanja pomaga pri reševanju problemov,

    logiki in odločanju.

Pri Reload Akademiji nudimo celoletne tečaje razvoja videoiger, ki so zasnovani posebej za mlade (12–29 let), ki jih zanima programiranje, videoigre, tehnologija in digitalna ustvarjalnost.

V tečaju se naučijo programskega jezika C# in uporabo okolja Unity, najbolj razširjene platforme za razvoj iger. Gradijo algoritmično razmišljanje, se spoznavajo s tem kako nastajajo interaktivna pravila in raziskujejo osnove umetne inteligence v igrah.

Tečajniki naredijo svojo igro od ideje do končnega digitalnega produkta v skupini ter ob tem krepijo komunikacijske, podjetniške in sodelovalne veščine, ki so koristne tudi izven sveta iger.